Main content

Mocht je de eerste twee fases van de campagne gemist hebben, om deze fase kan je niet heen. Tijdens de vorige fases zijn BZK en Logius en eindgebruikers Niek, Ari en Manda aan het woord geweest. Vanaf deze week trekken we weer alle registers open voor de derde en laatste fase.

Over op aanschaf

Wat kunnen jullie in deze derde fase verwachten? We promoten eHerkenning via verschillende mediakanalen. Allereerst is een interview in het AD en Parool met Marije Wolsink, Directeur Klant en Service, UWV gepubliceerd. Zowel te lezen als nieuwsbericht als te beluisteren via een podcast (iTunes, Spotify en Soundcloud). Een nieuwe radiocommercial doet zijn intrede op 16 september op BNR, Radio 1, Radio 2, 3FM, Classic FM, Radio 538, Q Music, Sky Radio, Veronica en Sublime FM. Advertenties mogen niet ontbreken om eHerkenning nog meer onder de aandacht te brengen. Daarom zijn nieuwe advertenties ontwikkeld voor Facebook, LinkedIn en Twitter.

Nieuw samenwerkingsverband

Samen met VNO NCW en MKB Nederland verlengen wij deze campagne tot maart 2020 met een speciale focus op brancheorganisaties en ledenverenigingen. Speciaal voor deze campagne is een toolkit in de maak. In deze toolkit komen communicatiematerialen die brancheorganisaties, regionale ondernemersverenigingen en intermediairs die met eHerkenning werken kunnen gebruiken om ondernemers voor te lichten. Denk bijvoorbeeld aan kant-en-klare nieuwsbrieven, banners, social media berichten persberichten, een PowerPointpresentatie en ondernemersverhalen.

Straks onmisbaar, nu verkrijgbaar

De campagne richt zich op ondernemers, organisaties, medewerkers en intermediairs, die nog niet bekend zijn met eHerkenning. Door de overstap van steeds meer dienstverleners, zoals UWV afgelopen jaar en de Belastingdienst dit jaar, wordt de noodzaak tot aanschaf alsmaar urgenter. eHerkenning: ‘straks onmisbaar, nu verkrijgbaar’.

Gerelateerde dienst(en)