eHerkenning in de schijnwerpers

eHerkenning in de schijnwerpers

24-10-2018

22 oktober 2018 was het zover, de lancering van dé online media campagne eHerkenning. Samen met de 7 grote overheidsorganisaties (Belastingdienst, DUO, gemeente Den Haag, KvK, RDW, RVO en UWV) zet Logius zich in om hét inlogmiddel voor ondernemers eHerkenning zichtbaar te positioneren. Want in de loop van 2019 zijn ondernemers steeds vaker verplicht om eHerkenning te gebruiken voor de toegang tot de online dienstverlening van overheidsorganisaties.

Als ondernemer veilig online zaken doen met de overheid    

De campagne richt zich op ondernemers, (nog) niet in het bezit van een persoonlijk eHerkenningsinlogmiddel en (nog) niet bekend zijn met eHerkenning. Kortom, ondernemers die basiskennis omtrent eHerkenning nodig hebben. Op dit terrein is behoorlijke winst te halen, zo bleek uit recent onderzoek, verricht door UWV. 

UWV Werkgeversportaal

Binnenkort kunnen ondernemers nu ook bij UWV inloggen met eHerkenning op het Werkgeversportaal. Om de boodschap van UWV kracht bij te zetten en de o.a. 160.000 gebruikers van het Werkgeversportaal te informeren is besloten de campagne deze periode te starten.

Media

visual eHerkenning in de schijnwerpers

Op verschillende websites (Marktplaats, Nu.nl, volkskrant.nl, nrc.nl, NRC economie.nl, fd.nl, businessinsider.nl, bnr.nl, de ondernemer.nl, marketingfacts.nl.) en social media zal de campagne te zien zijn. Met als ultieme doel: bewustwording bij de ondernemer en aanschaf van een eHerkenningsinlogmiddel om veilig online zaken te doen met de overheid. 

Meer informatie? Neem contact op met ons op: info@eHerkenning.nl en volg ons op LinkedIn, Facebook en Twitter

Gerelateerde dienst